Група археологів з Університету Фліндерса і Південно-Австралійського музею під час розкопок виявили останки невідомої стародавньої істоти. Незабаром у результаті численних досліджень з'ясувалося – був виявлений скелет сумчастого лева, який раніше не був вивчений.

За словами вчених, така знахідка дала можливість дізнатися докладну інформацію про звички і спосіб життя тварини, а також отримати його антропометричні дані. Результати досліджень були опубліковані в журналі PLOS One.

До речі, це найнезвичайніша тварина, з точки зору різноманітності видів, лев розміром з собаку, який володів гострими іклами і характеристиками кенгуру.

Невеликий сумчастий лев з іклами мав набагато більше спільного з кенгуру, чим з більш великими м'ясоїдними, — біологи відзначають, що це могло бути пов'язано з непростим середовищем проживання і еволюційними процесами, що відбуваються з усіма видами тварин.

Погода несе божевільну спеку: прогноз на найближчі дні Заплатите від 17 000 до 51 000 грн: українців попередили про штрафи з 1 квітня Тарологиня розповіла, чи впораємося ми із російськими "Цирконами" Нова смертельна хвороба набирає обертів - "корона" допомогла їй обійти імунітет

За даними науковців, цей вид тварин є одним з найдавніших хижих ссавців в історії — незвичайні м'ясоїдні могли жити на Землі від 18 до 26 мільйонів років тому — у пізньому олігоцені або ранньому міоценовому періоді.

Важив сумчастий лев трохи більше аляскинского маламута або великої вівчарки — приблизно 25 кілограмів.

Варто відзначити, перші останки даного виду тварин були виявлені ще в 1859 році. Тоді вдалося отримати лише щелепу і частину черепа. Пізніше археологам вдалося знайти фрагменти кісток і скласти цілісний скелет тварини. Також були виявлені раніше не вивчені хвіст і ключиця. Ці кістки дозволили зрозуміти, як себе вів звір.

Сьогодні відомо, що сумчасті леви мали м'язистий хвіст. За припущеннями вчених, він використовувався для опори, як це роблять сучасні кенгуру.

Також дослідження показали, що тварини могли стояти на задніх кінцівках. Потужна спина, міцно закріплена ключиця і сильні передні лапи повідомили дослідникам, що сумчасті леви не могли женуться за здобиччю. Проте саме така будова скелета дозволяла їм чудово лазити по деревах і гірських схилах. Тому вчені зробили висновок, що сумчасті леви полювали з засідки.

Нагадаємо, 10 древніх істот, які все ще існують. Ці види не розвиваються, а ніби застигають у своєму незмінному стані.

Як повідомляв портал "Знай.uа", в Єгипті, в некрополі Саккара під Каїром вчені виявили древні унікальні поховання. Археологи виявили десятки муміфікованих кішок, кобр і алігаторів, а також вперше в історії знайшли мумії жуків-скарабеїв.

Також "Знай.uа" писав, ці хвостаті приятелі з найдавніших часів допомагали людям полювати на мамонтів. Але з тих пір збереглися лише кілька видів найбільш рідкісних і найдавніших у світі порід. Їм буквально дивом вдалося вижити.