Стало відомо про те, як короткі зимові поїздки можуть вбивати ваш транспортний засіб і що в таких випадках робити. Декілька порад для водіїв.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяНасамперед мова пішла про конденсат у маслі. Моторне масло в рази повільніше прогрівається, ніж антифриз, і тому навіть якщо за коротких поїздок показник температури підповзає до норми, масло до кінця не прогрівається.
При кожному охолодженні двигуна на стінках залишається конденсат і в результаті розбавляється ще й водою. Щоб уникнути такого ефекту, бажано робити більш тривалі поїздки, оскільки масло доведеться міняти вдвічі частіше, ніж хотілося б.
Відкладення в камері згоряння . В умовах низьких температур та значної подачі пального двигун швидко заростає шаром вуглецевих відкладень. Уникнути цього просто - повністю прогрітий двигун потрібно добре "покрутити".
Розряд акумулятора. Якщо ви часто робите короткі поїздки, тоді акумулятор просто розряджається, і нічого натомість не отримує. По-перше не вистачає часу, а по-друге, батарея на морозі не отримує заряд.
Головне завдання водія - стежити за рівнем заряду, а також заповнити його будь-якими способами.
Волога в салоні та корозія. З інших проблем відзначимо підвищену вологість у салоні машини: пасажири дихають, сніг на взутті тощо. Скло постійно потіє, килимки вологі, накопичується волога. Усе це призводить до корозії.
Нагадаємо, що тепліше одягайтеся та пийте воду: зимовий план зі спалювання зайвої ваги від Марини Боржемської
Раніше повідомлялося, що водіям розповіли, чому двері автомобіля починають голосно грюкати: кілька лайфхаків, щоб виправити ситуацію
Як правильно провітрювати квартиру взимку, щоб не випустити все тепло: прості, але ефективні правила