Чимало людей чули про 25-кадр, а точніше методику, яка нібито приховано впливає на підсвідомість людини. Щоправда, не всі знають, як на світ з'явися так званий "прихований" кадр, та чому його ефективність є сфальсифікованою.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяТак, про 25-кадр заговорили ще в кінці 1950-х років, коли автор методу Джеймс Вікері заявив, що знайшов спосіб впливати на підсвідомість людей прихованим чином. За його словами, зір людини здатне розрізняти не більше 24 кадрів в секунду, а відтак, 25-й кадр, відповідно до його теорії, впливатиме на підсвідомість, минаючи свідомість людини.
А вже через кілька років, а точніше у 1957 році, Вікері заявив, що експеримент, проведений в кінотеатрі в Нью-Джерсі, довів ефективність прихованої реклами. Під час показу фільму "Пікнік" в моменти зміни кадру за допомогою додаткового проектора демонструвалися кадри прихованої реклами.
Глядачів тоді закликали їсти попкорн і пити кока-колу за допомогою 25-го кадру. В результаті продажу попкорну збільшилися на 50%, а кока-коли - на 17%.
Однак, варто зауважити, насправді 25-й кадр не є прихованим. Він відзначається оком, але не виділяється людиною. Через підсвідомість проходить вся інформація, яка надходить в мозок, а при її обробці працює свідомість, виокремлюючи найбільш важливу.
Окрім цього, в 1958 році вплив "прихованого" кадру на людину офіційно спростувала Американська психологічна асоціація. А пізніше і сам Вікері також зізнався, що дослідження було сфабриковано з метою розвитку його рекламної компанії.
Обов'язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, Зрадив один раз: психологи перевірили відоме прислів’я.
Як повідомляв портал Знай.ua, У суді Росії назвали прислів'я, що порочать честь поліції.
Також Знай.ua писав, що Засновника англійської Реформації спалили на багатті як єретика: його серце виявилося нетлінним.