У далекому 79 році в результаті виверження вулкана Везувій загинуло 86 римлян. Їх тіла були дивним чином збережені. Нещодавно було проведено дослідження, під час якого ці "статуї" вивчалися за допомогою комп'ютерної томографії. Результат Вас вразить!

Відомо, що останки жертв виверження Везувію покрили гіпсом ще в 19 столітті, для збереження останків людей і отримання можливості їх транспортування.

Однак, через гіпс стає неможливим вивчення останків, його шар вийшов неймовірно товстий для звичайного обстеження.

Українців закликали не відкладати на завтра: можна подати заяву на пенсію за лічені хвилини Травень буде дуже важким для українців, але 2 знакам Зодіаку пощастить: хто ці щасливчики Платіть по 700 грн за світло або живіть без нього: українців ставлять перед фактом Кінець світу все ближче? Експерти знайшли лякаючий напис, який готує до гіршого: "До Землі наближається"

Тому дослідники вирішили використовувати сучасні технології, а саме - томографи, здатні проводити пошарове сканування об'єктів (всього 16 шарів).

Проведений аналіз є частиною великого проекту за участю археологів, ІТ-фахівців, ортодонтів, рентгенологів.

Вчені впевнені, що жителі Помпеї мали дуже здорові зуби, оскільки продукти харчування людей тієї епохи не містили великої кількості цукрів. Жителі їли багато фруктів і овочів. Плюс до всього, в повітрі і воді біля Везувію — підвищений вміст фтору, що також сприяло збереження зубів.

Директор лабораторії Археологічні розкопки Помпеї Stefano Vanacore готує до вивчення останки маленького хлопчика.

Один з жертв – хлопчик, імовірно 4 років, помер в смертельному жаху. Його тіло було виявлено близько останків двох дорослих людей, які, імовірно, були його батьками. На колінах у матері була ще одна дитина, напевно, наймолодший у сім'ї.

Видно, що під гіпсом знаходиться одяг хлопчика. Але новітній 3D-принтер зумів відтворити весь емоційний стан бідного малюка. Ви можете чітко побачити, як він підтискає свої губки, в очікуванні смертельної долі!

Як зазначили вчені, ймовірно, більшість жителів міста загинули через травми голови — на землю під час виверження падало безліч каменів, як дрібних, так і величезних.

Для захисту від такого роду небезпеки, за словами древніх авторів, жителі Помпеї використовували подушки, які, звичайно, допомагали не надто добре. Були і ті, хто задихнувся — особливо ті люди, хто залишився у своєму житлі.

Будемо сподіватися, що новітні технології допоможуть заглибитися у вивчення історії Стародавнього Риму, і нам вдасться розгадати ще багато дивовижних таємниць!

Нагадаємо, у стародавньому місті Помпеї команда археологів виявила при розкопках святилище, або ларарій, якому 2000 років.

Як повідомляв портал "Знай.uа", під час археологічних розкопок в Помпеях виявили останки коней. Вони були запряжені й готові до поїздки.

Також "Знай.uа" писав, в руїнах Помпеї археологам вдалося виявити двотисячолітню фреску, на якій зображена сцена злягання Леди, дружини спартанського царя Тіндарея, і бога Зевса в образі лебедя.