Не так давно американські вчені провели дослідження і прийшли до висновку, що неандертальці схрещувалися з сучасною людиною. Результати наукової праці опубліковані в Nature Ecology&Evolution.

Так, дослідники Фернандо Вілланеа і Джошуа Шрайбер з американського університету Темпла розібрали розподіл фрагментів неандертальської ДНК в геномах сучасних жителів планети. Для аналізу ДНК вони використовували опубліковані раніше послідовності геномів з проекту «1000 геномів».

За підсумками дослідження з'ясувалося, що найбільш імовірною виявилася модель з подвійним схрещуванням. Спочатку неандертальці схрестилися з людьми сучасного виду, після того, як вони вийшли з Африки, а потім ще раз, після того, як вони розділилися на європейську та східноазіатську популяції.

На думку фахівців, дані розрахунки дозволяють виключити модель «вимивання» неандертальських генів з популяції давніх європейців, як основну. При цьому, скоріш за все, цей процес вплинув на різну кількість неандертальської ДНК в геномах європейців і східноазіатських жителів.

Віддавати по 10% від пенсії не доведеться: "Київстар" порадував стареньких бюджетним тарифом Українські пенсіонери отримають по 500 гривень "бонусу": хто у списку "літніх" щасливчиків На школи тепер чекають масові перевірки: батьки домоглися свого Чому українцям необхідно заповідати майно вже зараз та як це зробити правильно

Раніше повідомлялося, що американські дослідники вирахували, що неандертальці, всупереч стереотипу, були не агресивніше стародавніх людей. Про це свідчить не велика кількість травм голови.

Нагадаємо, що під час розкопок стародавньої гробниці в Китаї дослідникам вдалося виявити копію Теракотової армії в мініатюрі. Вчені впевнені, що вік цієї знахідки складає 2100 років.

Як повідомляв портал Знай.uа, археологи в єгипетському місті Луксор при розкопках виявили гробницю з муміями 13 століття до нашої ери. У гробниці знаходяться мумії жерця та його дружини, декоративні саркофаги, тисяча статуеток, кольорові малюнки й інші цінності.

Також портал Знай.uа писав, що на півдні Єгипту археологи знайшли скелет вагітної жінки в хорошому стані. Поховання приблизно 3700 років. Знахідка може пролити світло на історію народжуваності і виживання в стародавньому світі. По всій видимості, мати та її дитя померли під час пологів.