Національний регулятор НБУ займається не лише впорядкуванням стабільності курсу валют та обліковими ставками, у Нацбанку є функція розв'язання проблемних питань з приводу порушень прав споживачів.

У НБУ порадили українцям, як діяти у випадках, коли та чи інша фінустанова порушує права клієнтів.

Нацбанк, зима - фото Знай.ua
Нацбанк, зима - фото Знай.ua

Перш за все, зазначають у регуляторі, слід звернутися безпосередньо до самої фінустанови. Можна зателефонувати на "гарячу лінію" або надіслати письмову скаргу на керівництво цієї установи.

Якщо ж питання не вдалося вирішити шляхом звернення до фінустанови, можна звернутися до Національного банку.

Популярні новини зараз
В Україні хочуть змінити систему соцдопомоги: на що розраховувати людям Українцям готують нове подорожчання: ще одна комунальна послуга зросте на 30% Реєстрація знову відкрита: українцям роздадуть гуманітарну допомогу Кияни відповіли, кого хочуть бачити новим мером міста: результати опитування
Показати ще

Це можна зробити:

  • через онлайн-форму на сайті НБУ за посиланням;
  • надіславши листа на електронну пошту: nbu@bank.gov.ua;
  • зателефонувавши до контакт-центру НБУ: 0 800 505 240;
  • через чат-бота nbu_contact_bot у Viber або у Telegram

Гроші, гривні: фото economy.24tv.ua
Гроші, гривні: фото economy.24tv.ua

Важливо не лякатися, а детально розповісти, що трапилося, із зазначенням усіх складових питання. Також у звернення важливо вказати ваше прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання та електронну пошту.

У Національного банку є 30 календарних днів на розгляд звернення. Але на актуальні та термінові звернення регулятор намагається відповідати оперативніше.

Нагадаємо, ми писали, що українцям готують пенсії та зарплати грошима, які не помацаєш: чого чекати.

Як повідомляв "Знай.ua" переказувати кошти будемо по новому: НБУ запускає нову систему платежів.

Також "Знай.ua" інформував, картки Monobank тепер не поповнити через IBOX: українцям розповіли, що робити.