За словами голови благодійного фонду й куратора виставки «Культаура» Юрія Комелькова, Ангеліна Гафинець, продовжуючи традиції Закарпатської школи живопису, зробила дуже потужний крок у новітньому сприйнятті кольору й продовжує працювати в цьому напрямку. Як наголосив голова фонду, у цих роботах представлена інша експресивність та емоційність.

«Є дещо спільного у художників, які живуть в кольоровому потоці - їх здатність уповільнити час. Ми бачимо те, що бачимо. Конкретність синього або червоного не відміняє його метафоричність, а робить цю конкретність більш значущою і неоднозначною. Ми бачимо те, що бачимо. Але мистецтво художників, що живуть у кольоровому потоці, дає можливість іншим побачити світ справжнім», - заявив дійсний член Національної академії мистецтв України Тіберій Сільваші.

Як зазначив головний редактор журналу «Образотворче мистецтво» Володимир Петрашик, Ангеліна Гафинець вперше в Закарпатській школі живопису зробила колір у картинах густим і сильним, що формує чітку композицію.

«У своїй творчості авторка демонструє тяглість традиції, що були закладені попередниками, проте утверджує їх у просторі сьогодення, витворюючи нові форми», - додав Володимир Петрашик.

Сама ж авторка робіт Ангеліна Гафинець зазначає, що в її картинах відтворений образ внутрішнього середовища, який вдалося зробити завдяки кольоровим площинам конструктивної композиції в сиcтемі 3D.

Популярні новини зараз
Гороскоп на тиждень 25 листопада – 1 грудня для всіх знаків Зодіаку: Львів обдурять, Овни витратить сили, а Водолії мають слухати себе Долари можна продавати? Що буде з курсом в Україні після приходу Трампа Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити" Приємна несподіванка: в Україні почали знижуватись ціни на деякі овочі
Показати ще

Як писав раніше Знай.ua, у Переяславі відбулася презентація концепції «25 сходинок до суспільного щастя»: Доній, Гай-Нижник, Томенко.

Також Знай.ua повідомляв, що Олексій Валуйський-Шаригін розповів, чи переходять бійці ЗСУ з російської на українську мову.