Археологи під час розкопок в гробниці династії Західна Хань (202 рік до нашої ери - 8 рік нашої ери) в районі міста Лоян провінції Хенань у Китаї виявили бронзовий глечик з рідиною, яка в ті часи вважалася "еліксиром безсмертя". Про це повідомило агентство Сіньхуа.

Знахідка була зроблена ще в жовтні 2018 року, проте спочатку вчені вважали, що всередині знаходилося спиртне, так як рідина випускала алкогольний аромат.

В знайденому під час розкопок глечику містилося близько 3,5 л напою, який, як показала лабораторна експертиза, містить нітрат калію і алунит - головні інгредієнти зілля, яке, як вірили в Стародавньому Китаї, здатна продовжувати життя людини на нескінченно довгі роки.

До речі, алуніт донині вважається мінералом, який сильними антибактеріальними властивостями.

Боржникам за комуналку приготували болісне випробування: юрист розповів, до чого готуватися Перші 84 дні безкоштовно, потім – 25 гривень: Lifecell запровадив нову послугу задешево "Росія може навіть...": коли закінчиться війна на думку математиків, тарологів та віщунів Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати

"Це легендарне зілля в нашій країні виявлено вперше, - зазначив глава Інституту об'єктів культурної спадщини та археології міста Лояна Ши Цзячжень. - Ця знахідка має велике значення при вивченні древніх методик, за допомогою яких люди робили спроби досягти безсмертя".

При вивченні "еліксиру безсмертя" фахівці зможуть вирішити ряд наукових проблем еволюції китайської цивілізації.

Крім унікальної рідини археологи виявили в гробниці площею близько 210 кв. м кераміку, вироби з нефриту і міді.

Проте, дослідники ще не встановили, ким була за життя людина, похована у цій могилі. Знайдені артефакти дають підставу вважати, що він був представником старокитайської знаті.

Поховання, де ведуться розкопки, займає площу близько 210 квадратних метрів. Тут також були знайдена велика кількість глиняних горщиків, нефритові вироби і бронзові артефакти.

Нагадаємо, згідно з легендою, за 15 ночей імператор повинен був провести ніч з 121 жінкою його гарему, а саме: з імператрицею, трьома старшими жінками, дев'ятьма іншими дружинами, 27 наложницями, 81 рабинею.

Як повідомляв портал "Знай.uа", у Східному Китаї група дослідників натрапила на кілька тисяч керамічних і фарфорових виробів, виготовлених під час правління династії Суй (581-618 р. н. е..).

Також "Знай.uа" писав, у стародавньому місті Чунцін у Китаї група археологів виявила соляні шахти. Дослідний інститут культурної нагляду Чунцина повідомив, що знахідки відносяться до періоду між династіями Хань (206 до н. е.) та династії Цин (1616-1911 н. е.). Всі вони розташовані в місті Нинчан повіту Усі.