Рівно 100 років тому, 5 лютого 1919 року компанія Deutsche Luft-Reederei GmbH - DLR (Німецьке повітряне судноплавство) відкрила першу в Європі пасажирську авіалінію Берлін-Лейпциг - Веймар. У перші дні польотів доставляли тільки пошту і газети, проте до 28 лютого перевезли вже 19 пасажирів.

Після закінчення Першої світової війни в Німеччині дуже швидко звернули увагу на ринок пасажирських авіаперевезень, що стрімко розвивався. Але на розробку спеціальних машин потрібен був час. Тоді виникла думка використовувати для цих цілей військові літаки, що збереглися.

Одним з таких "конверсійних" лайнерів став AEG J.II. Всього в цивільному варіанті використовували близько трьох десятків цих літаків.

Вже 5 лютого 1919 року перший "цивільний" J.II, що перевозив лише одного пасажира, почав рейси між Берліном і Веймаром.

Біплани, що обслуговували пасажирську авіалінію, були з відкритою кабіною. Тому пасажири перед посадкою в літак змушені були надягати шоломи, окуляри, льотні комбінезони та хутряні унти.

"Двійки" перевозили не лише пасажирів, але і пошту.

Популярні новини зараз
Змії пішли в атаку на українців: як запобігти укусам і чи існує ефективний антидот Не дуже "стародавня", але безбожно дорога: як виглядає монета в 50 копійок, яка може озолотити Українським водіям загрожує чималий штраф: через що можна залишитись без грошей у воєнний час Попрощаєтесь зі своїм житлом? Що станеться з ухилянтами у новому законі про мобілізацію
Показати ще

15 квітня з'явився ще один рейс Берлін - Варнемінде. Пізніше кількість напрямків збільшилася.

Саме DLR ввела в практику прийняте сьогодні авіакомпаніями всього світу правило розміщувати на корпусі літака свій логотип.

На корпусі літаків авіакомпанії німецького повітряного судноплавства красувалося зображення – журавель, що злітає в небо. Сьогодні це фірмовий знак авіакомпанії "Люфтганза".

За прикладом DLR сьогоднішні авіакомпанії всього світу взяли за правило розміщувати свій логотип на корпусі літаків.