Дослідникам вдалося виявити останки гігантського динозавра - волгатитана, на березі Волги. Результати дослідження опублікували в останньому номері журналу Biological Communications.

Волгатитан, він же Volgatitan simbirskiensis, відноситься до групи зауроподов — гігантських травоїдних динозаврів з довгою шиєю і хвостом, які жили на Землі близько 200 мільйонів років тому. Рептилія важила близько 17 тонн, але була не найбільшою серед її родичів. Вік знахідки вчені оцінюють приблизно в 130 мільйонів років.

Після досконального вивчення вчені прийшли до висновку, що хребці належали ящеру групи титанозавров. "Господар" кісток володів довгими шиями і хвостом і важив приблизно 17 тонн.

Зазначається, що це була доросла особина: вік визначили за невральною дугою, які повністю зрослися з самими хребцями.

Потрібно встигнути: українцям, з квитанціями за світло на руках, назвали важливу умову Зайвий раз не помиєшся: з 1 травня піднімають ціни на водопостачання – скільки заплатимо Які електроприлади "тягнуть" найбільше - зараз це дуже важливо знати Дніпровська дівчина-хатико повернулася, але тепер вона нападає на людей

Виявили рештки динозавра недалеко від селища Сланцевий Рудник: там 1982 році Володимир Єфімов побачив випали з високого обриву річки три великих хребця. Пізніше, в 1984—1987 роках, з цього ж місця вивалилися три конкреції вапняку, які знайшли інші хребці.

У своїх роботах завідувач Ундоровским палеонтологічним музеєм називав незвичайні знахідки "гігантськими хребцями невідомої таксономічної приналежності".

Варто відзначити, що цей ящір став дванадцятим видом древніх рептилій, належать до одного з двох загонів динозаврів. Серед них всього три зауропода.

Раніше вважалося, що еволюція титанозавров проходила переважно в Південній Америці і лише в пізньому крейді деякі таксони проникали в Північну Америку, Європу і Азію.

Однак знахідка свідчать, що титанозавры в ранній крейді були поширені набагато ширше, і, можливо, важливі етапи їх еволюції проходили в Східній Європі і Азії.

Нагадаємо, що колись неспокійні води борознив гігантський лідсихтіс (рід вимерлих гігантських кісткових риб юрського періоду), поруч з яким навіть мегалодон здався б малюком.

Як повідомляв портал Знай.uа, у давні часи видів динозаврів було майже дві тисячі. Найменший динозавр був розміром з курку і важив 3-5 кг, а найбільший — сейсмозавр, вагою до 150 тонн і зростанням понад 30 метрів.

Також портал Знай.uа писав, що фотографії одного з найбільш неймовірних і незвичайних павуків з коли-небудь знайдених у природі з'явилися на просторах мережі. Арахнід підвиду Metagryne bicolumnata являє собою химерний гібрид павукоподібних.