Знаменним роком для людства став 1769. В цьому році Нікола Жозеф Кюньо створив перший у світі автомобіль. Машина була створена на замовлення Етьєна Франсуа, військового міністра.

Щоб забезпечити машині рух, необхідно було наповнити котел водою і розпалити під ним багаття, так як власної топки в ній не було.

Призначення першої машини полягало в транспортуванні артилерійських гармат.

Популярні новини зараз
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім Пенсіонери також отримають свою "тисячу" на карту: кому адресовано надбавку
Показати ще

Перша сконструйована машина була схожа на віз, однак замість коней працював паровий двигун. Машина важила 3 тонни, а могла перевозити до 5 тонн. Потужність двигуна складала 2 кінських сил. Диво-машина рухалася зі швидкістю 5 км/год.

А її головною проблемою було відсутність гальм, так і при русі необхідно було постійно підтримувати тиск у паровому котлі.

Перший автомобіль з бензиновим двигуном внутрішнього згорання був створений 1885 році Карлом Бенцем. Це був триколісний двомісний екіпаж на високих колесах зі спицями. Вона була схожа скоріше на триколісний велосипед, ніж на автомобіль.

Бензиновий двигун, передаючи тягу на задні колеса, приводив даних апарат в рух. Двигун Карл поставив потужністю в 0.9 кінських сил.

Але швидкість була вище ніж у машини Кюньо – 15/год. Охолоджувався двигун водою, а роль трансмісії брав на себе ремінь. Для початку поїздки потрібно прикріпити ремінь до робочого шквиту.

Перший автомобіль був розрахований на двох персон. Однак специфіка форми, яка полягає в наявності двох задніх коліс і одному передньому, викликала деякі незручності при пересуванні.

Роком пізніше (1886) з'явився варіант Готліба Даймлера,який вважається першим у світі автомобілем, який отримав практичне застосування.

Проте австрійці вважають, що батьком-засновником автомобілебудування є співвітчизник Бенца і Даймлера Зігфрід Маркус, який почав розробляти свій варіант бензинового автомобиляв 1875 році.

В кінці ХІХ століття основним транспортом були вози. Для возів на вулицях були створені спеціальні рейки для ідеальної їзди.

Вози їздили на чотирьох колесах, отже, було дві рейки. Задні колеса першого автомобіля цілком добре себе почували при їзді по рейках, а от переднє, перебуваючи посередині рейок, то й справи натикалося на нерівності покриття доріг.

Нагадаємо, хто і коли створив першу двоколісну техніку.

Як повідомляв портал "Знай.uа", бензин пройшов довгий шлях від незатребуваного антисептичного засобу до рідини, без якої неможливо уявити життя людини.

Також "Знай.uа" писав, цікаві факти про дискові телефони.