Вченим Каліфорнійського університету в Ріверсайді вдалося знайти сліди існування нового типу фундаментальної взаємодії, яке підтверджує одну з теорій природи темної матерії у Всесвіті.

Читайте Знай в Google News!

Ця теорія пояснює, чому пара галактик на відстані 65 мільйонів світлових років Від Землі містить мало загадкової речовини. Про це повідомляється в статті, опублікованій в журналі Physical Review Letters.

Згідно переважаючої теорії CDM, темна матерія є холодною, тобто слабо взаємодіє зі звичайною речовиною і електромагнітним випромінюванням, проявляючись лише через гравітацію. Альтернативний погляд, який називається теорією самозаймання темної матерії SIDM, передбачає, що частинки темної матерії взаємодіють один з одним через нову, темну силу.

"обидві галактики є супутниками галактики NGC 1052. За допомогою моделювання вчені відтворили втрату речовини NGC 1052-DF2 і NGC 1052 через приливні сили NGC 1052. Виявилося, що в даних умовах і в рамках SIDM формування галактик з дефіцитом темної матерії більш ймовірно, ніж у випадку CDM. В останньому варіанті структура внутрішнього ореолу є "жорсткою" і стійка до приливних розривів", - стверджують вчені.

"Нафтогаз" попередив усіх: потрібно встигнути до 25 квітня Дніпровська дівчина-хатико повернулася, але тепер вона нападає на людей Спіймали на вулиці та примусово відвезли в ТЦК: українцям розповіли, як себе поводити Українцям видають 3600 грн на місяць: виплата тимчасова, варто поспішати

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Нагадавши, штучний інтелект допоміг астрономам виявити 50 екзопланет.

Як повідомляв Знай. ua, у NASA вирішили розібратися з образливими назвами, ось що вийшло.

Також Знай. ua писав, що Hubble зняв величезний вибух у сузір'ї Лебедя.