Перший політ механіка Ігоря Сікорського на аероплані БіС-2 відбувся 4 червня 1910 року. Літак отримав назву за прізвищами студентів Київського політехнічного інституту Федора Билінкіна, Василя Іордана та Ігоря Сікорського, які спорудили літак в ангарах КПІ на Куренівці в Києві.

Свій перший літак БіС-1 Сікорський зробив з допомогою Федора Билінкіна в квітні 1910-го. Це був біплан з двохциліндровим двигуном "Анзані", потужність якого становила 15 к.с. Однак, навчити цей літак не вийшло – мотор розвивав лише 12 к.с., низьким виявився коефіцієнт корисної дії.

Літак БіС-2 Сікорський оснастив трициліндровим двигуном "Анзані", встановив мотор попереду пілота, двохметровий пропелер перемістив ближче до передньої кромки крила, покращив конструкцію флюзеляжу та шассі.

4 червня БіС-2 викотили з ангару, Сікорський зайняв місце пілота. У присутності спортивних комісарів Київського товариства повітроплавання відбувся перший самостійний політ Ігоря Сікорського на літаку власної конструкції. Дальність польоту склала 200 м, тривалість 12 сек, висота 1-1,5м.

Популярні новини зараз
В Україні підвищать ще один комунальний тариф Зупинили на вулиці і силоміць тягнуть в ТЦК: юрист дав поради, які врятують від неприємностей До терміналів не підходьте: популярний український банк не приймає купюри по 500 гривень Олена Бюн розповіла, хто насправді замовив убивство Ірини Фаріон
Показати ще

"Апарат легко відірвався від землі та пролетів близько 200 кроків на висоті близько 1 аршина. Наступними днями польоти продовжилися. Вдалося досягати до 3 сажнів висоти і залишатися 5-10 секунд в повітрі. Проте 9 червня від невдалого руху кермом висоти під час спуску апарат було зламано, проте двигун залишився цілий. За 3 тижні напруженої роботи апарат відремонтували. При цьому було введено низку поліпшень - перетягнули полотно, поставили нові рулі", - писав Сікорський у спогадах.