Перший політ механіка Ігоря Сікорського на аероплані БіС-2 відбувся 4 червня 1910 року. Літак отримав назву за прізвищами студентів Київського політехнічного інституту Федора Билінкіна, Василя Іордана та Ігоря Сікорського, які спорудили літак в ангарах КПІ на Куренівці в Києві.

Свій перший літак БіС-1 Сікорський зробив з допомогою Федора Билінкіна в квітні 1910-го. Це був біплан з двохциліндровим двигуном "Анзані", потужність якого становила 15 к.с. Однак, навчити цей літак не вийшло – мотор розвивав лише 12 к.с., низьким виявився коефіцієнт корисної дії.

Літак БіС-2 Сікорський оснастив трициліндровим двигуном "Анзані", встановив мотор попереду пілота, двохметровий пропелер перемістив ближче до передньої кромки крила, покращив конструкцію флюзеляжу та шассі.

4 червня БіС-2 викотили з ангару, Сікорський зайняв місце пілота. У присутності спортивних комісарів Київського товариства повітроплавання відбувся перший самостійний політ Ігоря Сікорського на літаку власної конструкції. Дальність польоту склала 200 м, тривалість 12 сек, висота 1-1,5м.

Популярні новини зараз
Подорожчає не лише електроенергія: комуналка стане непідйомною ношею "Продам місце в черзі": чоловіки штурмують ТЦК, воєнкоми не справляються Безкоштовний проїзд для всіх: українцям скасують плату за комунальний транспорт Кіт випадково спалив будинок і його відправили працювати, щоб відшкодувати збитки
Показати ще

"Апарат легко відірвався від землі та пролетів близько 200 кроків на висоті близько 1 аршина. Наступними днями польоти продовжилися. Вдалося досягати до 3 сажнів висоти і залишатися 5-10 секунд в повітрі. Проте 9 червня від невдалого руху кермом висоти під час спуску апарат було зламано, проте двигун залишився цілий. За 3 тижні напруженої роботи апарат відремонтували. При цьому було введено низку поліпшень - перетягнули полотно, поставили нові рулі", - писав Сікорський у спогадах.