Група дослідників з Великобританії та Малайзії виявили неймовірне дерево, яке є рекордсменом. На даний момент, воно є найвищим рослиною на планеті Земля.

Як заявляють учені, висота дерева складає неймовірні 100,8 метрів. Щоб це дізнатися, фахівцям довелося залізти на нього з рулеткою і поступово відміряти ділянки, щоб дізнатися його висоту і назвати рекордсменом.

В наслідок ця рослина отримала назву Menara. В перекладі з малайської мови це означає башта.

Рекордсмен зростає у дощових лісах малайзійського губернаторства Сабах на Калімантані, а його вага, не враховуючи кореневої системи, становить 81,5 тонн, при цьому лише 5 % цієї ваги припадає на 40-метрову крону.

З 1 квітня почнете отримувати від 3 520 до 8 тисяч гривень: чиї виплати стали більшими Погода несе божевільну спеку: прогноз на найближчі дні "Нафтогаз" дав 9 днів: що потрібно зробити навіть якщо газ не споживаєте Заплатите від 17 000 до 51 000 грн: українців попередили про штрафи з 1 квітня

Відомо, що дерево належить до виду Shorea faguetiana, жовті меранті. Існує білий, жовтий, темно-червоний, світло-червоний меранті.

Деревина цього дерева дуже цінна, тому вирубка таких дерев йде по всьому Борнео.

Дерево-рекордсмен зростає в заповіднику Данум. Саме це і врятувало його від вирубки. На верхівку Menara наважився залізти малайзійський альпініст. Він зазначив, що це було одним з найскладніших його сходжень.

Однак нагородою за важку роботу був розкішний краєвид, що відкривається з вершини дерева-рекордсмена.

Як заявляють учені, ця знахідка є дуже важливою і її слід оберігати. Крім того, вчені відзначили, що це дерево може стати ще й найвищим квітковою рослиною на планеті.

Досліджуючи Менару, дослідники сподіваються дізнатися, що дозволяє деревам рости до такої висоти і чи можуть вони рости ще вище.

Відомо, що до цього найвищим документально підтвердженим покритонасінною рослиною вважався екземпляр виду Shorea faguetiana, що росте в національному парку Tawau Hills в штаті Сабах на острові Борнео, у висоту 88,3 метри.

Також є повідомлення про ще один більш високий екземпляр Shorea faguetiana із заповідника Маліо Бейсин, який також знаходиться у штаті Сабах — 89,5 метрів.

Нагадаємо, про неймовірні ліса нашої планети, які схожі на інопланетні пейзажі.

Як повідомляв портал "Знай.uа", пустелі, займають третину всієї поверхні Землі, зберігають неймовірні таємниці, які археологи намагаються знайти і розгадати.

Також "Знай.uа" писав, де знаходиться найсамотніший будинокк у світі. Це, мабуть, найідеальніше місце для інтроверта.