У 1936 році на олімпіаді неймовірний американський легкоатлет Джессі Оуенс, зміг завоювати відразу 4 золота на очах у Адольфа Дасслера. Незважаючи на те, що спортсмен виступав у кросівках adidas, про це ніхто не знав, адже на той момент вони ніяк не виділялися на тлі інших виробників. З цим потрібно було щось робити. Повідомляє Howmade.

Під час свого чергового візиту на завод, Дасслер, здивований тим, що його взуття зовсім ніяк не виділяється, випадково звернув увагу на недороблену пару кросівок.

До того часу вже були розроблені шкіряні вставки, які вшивали в бігові шиповки для фіксації стопи. За правилами, вони повинні були бути пофарбовані в колір кросівок. Тут Дасслер і зауважив, що якщо вони не пофарбовані, то дуже кидаються в очі. Саме це, на його думку, могло стати відмінною рисою Adidas.

Популярні новини зараз
Стосується всіх споживачів: "Київводоканал" дав час до 30 квітня Борги анулюють: українцям дали новий шанс у важкі часи Звертайте увагу на серійний номер: які гривневі банкноти можна продати за нечувані суми Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати
Показати ще

Після ради з конструкторами фабрики, на якому обговорювалося відкриття Дасслера, керівництво прийшло до спільної думки, що смуг має бути три. Щоправда існувала одна заковика, до того часу компанія Karhu вже використала три смуги у виробництві свого взуття.

Так у Фінляндії нова компанія під назвою Ab Sport Artiklar Оу спеціалізувалася на виробництві зимового спортивного інвентарю та екіпіровки.

Фінські спортсмени стали використовувати спортивний інвентар фірми. Легкість і міцність лиж і лижних палиць почали приносити свої результати, і спортсмени частіше здобували перемогу.

Після численних успіхів Karhu стала основним постачальником екіпіровки національної олімпійської команди Фінляндії. Багато фінських спортсменів у спортивних товарах компанії ставали олімпійськими чемпіонами, що привернуло погляди багатьох світових зірок спорту, які також хотіли випробувати якісні товари компанії.

Після того як фіни почали перемагати, попит на товари компанії зріс у кілька разів вже за межами країни.

Для того щоб вийти на світовий ринок, компанія вирішила змінити назву і з тих пір Ab Sport Artiklar Oy називалася Karhu, що перекладається з фінської “ведмідь”. На першому логотипі компанії був зображений великий бурий ведмідь на лижах.

Засновник компанії Adidas Адольф Дасслер дуже зацікавився фінською компанією.

Після Олімпіади, яка проходила в столиці Фінляндії в 1952 році, Дасслер вирішив зустрітися з керівництвом компанії Karhu. Зустріч пройшла на виставці спортивних товарів проходила у Франкфурті. Адольф без проблем переконав керівників Karhu продати право на використання трьох шкіряних смуг.

В якості оплати Дасслер запропонував 3000 дойчмарок, що на сьогодні становить 1600 євро, а також в знак вдячності вручив кілька пляшок віскі. Дасслер, за порівняно невеликі гроші, вирішив питання, яке не давало йому спокою на протязі довгого часу.

Про цю історію навіть було згадано в книзі Pitch Invasion, яка розповідає про становлення бренду Adidas. Не забули згадати про подію і представники компанії Karhu, які написали про це на своєму сайті.

Тепер продукцію компанії абсолютно неможливо уявити без фірмових трьох смужок.

Однак такі зірки як Каньє Уест періодично надягають кросівки фінської компанії, що говорить про те, що справи у бренда йдуть зовсім не погано.

Нагадаємо, історію легендарного винахідника Соічіро Хонди.

Як повідомляв портал "Знай.uа", 19 лютого 1878 року американський винахідник Томас Едісон запатентував прилад для механічного запису і відтворення звуку, який назвав фонограф.

Також "Знай.uа" писав, 80 років тому Нільс Бор зробив відкриття, яке назавжди змінило світ.