26 лютого 1936 року, Адольф Гітлер ініціював програму виробництва «народних автомобілів» Volkswagen.

Однією з причин популярності Адольфа Гітлера в Німеччині була не лише його зовнішньополітична програма. Гітлер проводив ефективну і популістську соціально-економічну політику. Його оточення приділяло увагу активному будівництву доріг. Також приділялася увага створенню автомобілів, які були б доступні для пересічних німців. Однак цим планам щодо "народного автомобілю" не судилося збутися через війну і великі замовлення на військову техніку.

Історія концерну Volkswagen почалася восени 1933 року в одному із залів готелю "Кайзерхоф" в Берліні. Співрозмовників було троє: Адольф Гітлер, Якоб Верлін представник "Daimler-Benz" та Фердинанд Порше. Гітлер висунув вимогу: створити для німецького народу міцний і надійний автомобіль, вартістю не більше 1000 рейхсмарок. Також автомобіль мав збиратися і на новому заводі, який уособлює нову Німеччину.

Майбутній автомобіль так і назвали – "Volks-Wagen" (народний автомобіль).

17 січня 1934 Фердинанд Порше переслав креслення прототипу "народного автомобіля", створеного на базі розробленого раніше Porsche Typ 60.

У червні 1934 року був підписаний контракт "Німецькою автомобільною асоціацією" і компанією Фердинанда Порше на розробку трьох прототипів "народного автомобіля". Місячний бюджет проекту склав 20 тис. рейхсмарок при обмеженні за часом - 10 місяців на всі розробки.

Прототипи були готові лише у вересні 1936 року: з двома дверима V1, кабріолет V2 (на замовлення Гітлера) і чотиридверний V3. 50 тисяч кілометрів випробувального пробігу не виявили у машин будь-яких серйозних недоліків, і Порше дали замовлення на наступні 30 прототипів, які були зроблені на заводі Daimler-Benz.

Популярні новини зараз
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Показати ще

28 травня 1937 була заснована компанія Gesellschaft zur Vorbereitung des Deutschen Volkswagens GmbH (Товариство з обмеженою відповідальністю з підготовки Німецького народного автомобіля) і вже пізніше 16 вересня 1938 року вона була перейменована в Volkswagenwerk GmbH.

26 травня 1938 був закладений перший камінь на будівництві заводу Volkswagen поруч з містом Фаллерслебен. В цьому ж році було розпочато будівництво містечка для проживання робітників, які працюють на заводі Volkswagen - Stadt des KdF-Wagens.

Однак, Volks-Wagen так і не зміг стати автомобілем масового виробництва через наявність великих військових замовлень і початку Другої світової війни.

Після закінчення війни підприємство потрапило під контроль англійців, оскільки Вольфсбург перебував в їхній зоні окупації.