Про нове відкриття повідомили дослідники з Університету Хайфи (Ізраїль). Мова йде про сотні базальтових посудин, які були виявлені на території Леванту - це загальна назва країн східної частини Середземномор'я.

Археологи зацікавилися таємничими трикутними знаками, які прикрашали стіни сотень стародавніх базальтових посудин епохи енеоліту. Про відкриття повідомила газета The Times of Israel.

До речі, ізраїльські вчені назвали таємничі знаки "кодом трикутника".

За оцінками вчених, артефакти були створені в період між 4500 до 3900 рр. Н.е. Базальтовий посуд знайшли кілька років тому. Однак тільки зараз дослідники звернули увагу на загадкові знаки у вигляді маленьких трикутників.

Компанія Apple "вбила" багатомільйонне місто одним рішенням: тепер можна зносити все Кому як пощастить: ПриватБанк виплатить клієнтам від 150 до 5000 грн Субсидії вам не бачити: що не враховують українці, звертаючись по допомогу Стосується всіх пенсіонерів: ПФУ поділився важливою інструкцією

Вони були методично вирізані на поверхні посуду. Артефакти відправили на аналіз в лабораторію.

"Трикутники, мабуть, означали щось дуже важливе для людей того часу. Всі вони однакового розміру. Існували якісь правила їх нанесення, невідомо. Для чого вони були призначені, ми теж поки не знаємо", – каже Денні Розенберг з Університету Хайфи.

Цікаво, що більшість з візерунків були нанесені на внутрішніх стінках посуду. Вчені відзначають, що виготовлення базальтових чаш було дуже трудомістким. Обробляти кераміку було набагато простіше, дешевше і швидше.

Зазначимо, базальт — дуже важкий і міцний камінь, фізичні властивості якого вельми привабливі. Цей камінь має високу міцність і не менш високий модуль пружності, зміни температури не впливають на базальт, він стійкий до кислот і лугів, не вбирає вологу.

Базальт може похвалитися ще одною своєю перевагою: він стійкий до корозії.

Нагадаємо, в Єрусалимі під час розкопок археологи виявили дуже рідкісну кам'яну гирку біблійного періоду, на якій на івриті написано слово "бека".

Як повідомляв портал "Знай.uа", національний парк Бейт Шеан, що в Ізраїлі, включає в себе археологічний парк стародавнього міста Скифополис. Саме там, жінці, що вийшла просто прогулятися, вдалося знайти неймовірну археологічну знахідку.

Також "Знай.uа" писав, у Данкельдському кафедральному соборі, розташованому в центральній Шотландії, археологам вдалося, абсолютно випадково, виявити 12 скульптур, які ймовірно, зображали святих.