Буквально днями фахівці Єльського університету і Королівського музею Онтаріо виявили рештки найдавнішого хижака, який коли-небудь жив на Землі.

Відео, яке доводить його існування, вже з'явилося на YouTube.

Як стверджують дослідники, ця істота досить маленьких розмірів. А жила вона на дні океану близько 500 мільйонів років тому. Вчені вигадали хижакові хитромудру назву — Capinatator praetermissus.

Capinatator praetermissus

Вчені припускають, що ця істота, швидше за все, полювала на планктон і личинок креветок, залякуючи їх своїм ротом. Зовні загадкова тварина нагадує хробака з шипами — маленькими колючками, які захоплювали жертву і тримали, поки той намагався їх розкусити.

Погода несе божевільну спеку: прогноз на найближчі дні Заплатите від 17 000 до 51 000 грн: українців попередили про штрафи з 1 квітня Замість відключення – щоденна пеня: комунальники попередили боржників Українцям готують тарифний удар після опалювального сезону

Варто відзначити, що Capinatator praetermissus був у довжину всього 10 сантиметрів, тому для великих тварин він не представляв особливої загрози.

Тим часом чергового страшного "прибульця" виявила мешканка новозеландського міста Крайстчерч. Знімки дивного морського монстра вона опублікувала в Facebook.

Жінка помітила його рештки, коли разом із матір'ю збирала сміття, викинуте на пляж після шторму. У істоти був довгий хвіст з двома придатками з боків, на крилах були кігті, а пащу заповнювали гострі зуби. Це чудовисько явно було хижаком.

Нагадаємо, що в Австралії знайшли незвичайного опосума з рідкісною генетичною мутацією. Завдяки унікальному жовтому забарвленню він дуже схожий на Пікачу – персонажа з популярного мультфільму. Таке забарвлення тварина отримала через нестачу меланіну в шкірі.

Як повідомляв портал Знай.uа, на острові Гернсі дослідники натрапили на нестандартні людські кістки: в черепі древньої людини була лише одна велика очниця, практично на все обличчя.

Також портал Знай.uа писав, що міжнародна група генетиків з іспанського університету Ов'єдо досліджувала геноми гігантських черепах. Так, вони визначили, як цим тваринам вдається доживати до 200 років.