Мабуть найтаємніші племена у світі майя, зберігали у секреті всі свої написи та символи, які хоч щось говорили про майбутній розвиток світу.

Про це повідомляють російські ЗМІ.

Вчені відзначають, що найзнаменитішим артефактом, який дістався від племен та який водночас ввів більшу частину людства у глухий кут став так званий календар. про який знає людство

Тоді кінець календаря був інтерпретований, як кінець усього живого на землі, хоча самі майя передбачали, що 21 грудня 2012 роки люди мали б відчути колосальне фізичне і психологічне перетворення.

Нові правила військового обліку: українців штрафуватимуть без їхнього відома Платити по 2,64 грн за кВт будуть не всі: якими будуть травневі платіжки за світло Упаковка по 80 грн: в Україні супермаркети змінили ціни на цукор, вершкове масло та олію Фанати засудили Могилевську за заохочення доньки: "Не зробили висновків..."

Після цього вчені ще більше зацікавились таємницями, які окутали сьогодення племен.

Так, зовсім нещодавно, дослідники знайшли ще один напрочуд цікавий артефакт. Так, бригада дослідників виявила кам'яну плиту вагою близько тонни, довжиною в 1,5 метра. На ній зазначена дата написання - 12 травня 544 року нашої ери.

Написи оповідають про часи правління царя Чак Тук Іч'аака, коли воювали між собою племена Тікаль і Каануль. Тоді за підсумками бою перемогли Тікаль, згодом керували усіма місцевими околицями протягом двох століть.

Разом з тим варто відзначити, що наразі вчені дослідили перші поселення племен майа, які виникли в I тисячолітті до нашої ери, а висот свого розвитку досягла в класичний період - між 250 і 900 рр. н. е..

Варто відзначити, що протягом часу свого існування майа побудували набагато більше міст, ніж в усьому прадавньому Єгипті.

Крім того дослідники відкрили для людства унікальну прадавню цивілізацію. Так з VIII по X століття рівень випадання опадів на території, де проживали народи майя, скоротився приблизно в два рази.

Наразі вже відомо, що саме складні погодні умови призвели до занепаду мабуть наймогутнішої прадавньої цивілізації, адже люди просто не мали змоги вирощувати необхідну кількість їжі.

Щоб обчислити кількість опадів, що випали в такому далекому минулому, вчені розробили спеціальний метод, який дозволяє виміряти вміст ізотопів в осадових породах на дні озера Чичанканаб, розташованому на Юкатанском півострові в Мексиці. Більш важкі ізотопи розпадаються повільніше, і зростання їх кількості говорить про посухи.

Загадки Майя. Таємниці старовини. History Channel

Нагадаємо, вчені з'ясували, що погубило величних майя.

Як повідомляв "Знай.ua", у печері виявили живопис прадавньої цивілізації.

Також "Знай.ua" писав, що вчені розкрили таємницю стародавнього календаря індіанців.