Стало відомо про те, які системи безпеки у вашому транспортному засобі не працюватимуть у погану погоду. Варто ретельно готуватися до холодів та враховувати всі фактори.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяСправа в тому, що сучасні моделі автомобілів оснащені електронікою, яка відповідає відразу за величезну систему, проте в холодну погоду ряд елементів може перестати працювати.
Для того, щоб перевірити справність системи екстреного гальмування, або як її ще називають AEBA, перед машиною завжди ставили різні надувні перешкоди, які імітували інший транспортний засіб.
Якщо у сонячну погоду вони працювали справно, то в дощ кількість торкань збільшилась у 2 рази – до 33%.
Найгірші результати показує система утримання в смузі - ALKA. Вона різко відключається без попередження, і під час поганої погоди автомобіль перетинає лінію розмітки у 69% випадків.
Орієнтуються вони за допомогою радарів та камер, а деякі використовують ще й лазерні пристрої визначення відстані, але в холодну пору року вони не працюють справно.
Не дуже показує себе в негоду ще й адаптивний круїз-контроль. У дощ, сніг чи інші опади вони починають відбиватися не лише під час реальної небезпеки.
Таким чином, через погану погоду електронний блок управління починає видавати помилки, і покладатися на допоміжні системи не вийде.
У таких випадках водіям слід використовувати власні навички безпечного водіння.
Нагадаємо, автомат чи механіка - ось у чому питання: головні переваги та недоліки коробок передач, що вибрати
Раніше повідомлялося, що чомусь окупантам вдавалося так успішно бомбардувати інфраструктуру України: допомагали досвідчені
Також, на українських дорогах з'являться нові серії номерних знаків: вид та з якою метою