Група археологів натрапила на зуби древньої людини на території Арктики. Як зізнаються самі дослідники, знахідка стала справді сенсаційною. Цим решткам майже 4000 років. Завдяки їх вченню можуть довести факт міграції древніх людей з Азії в Америку.

Мова йде про зуби, які виявилися в печерах Трейл-Крик (Аляска) в далекому 1949 році, проте вивчити їх вдалося тільки зараз, з появою сучасних технологій генетичного аналізу.

Найважливіше в цій знахідці те, що зуби належать представникам народу, який відомий археологам як стародавні берингійці. Ці стародавні берингійці існували, принаймні, 9000 років тому, до віку примірника Трейл-Крик, і, схоже, це населення, яке зберегло свою індивідуальність і цілісність.

Раніше Аляска і Азія з'єднувалися так званим Беринговим сухопутним мостом. Саме через цей пост стародавні люди пересувалися з Азії в Америку.

Погода несе божевільну спеку: прогноз на найближчі дні "Нафтогаз" дав 9 днів: що потрібно зробити навіть якщо газ не споживаєте Зміна ціни на електроенергію: у НКРЕКП зробили заяву для споживачів Замість відключення – щоденна пеня: комунальники попередили боржників

"Людські останки в цілому досить рідко зустрічаються в арктичних регіонах — такі вже особливості північній місцевості. А останки, яким близько чотирьох тисяч років — це взагалі дуже особлива знахідка", — говорить співробітник Служби національних парків США, Джефф Рейсич.

"Перед нами розкритий весь геном цієї древньої людини", - сказав археолог.

За його словами, щоб зробити таке сенсаційне відкриття, потрібно не тільки багато праці, але і трохи удачі.

"Ми вже знаходили останки стародавнього берингійця — кістки, яким приблизно одинадцять тисяч років, спочивали у чотирьох сотнях миль звідси. Тобто, ареал цієї популяції був вельми широким", — додає Рейсич.

Нагадаємо, дослідники, вивчали раціон черниць, які проживали в монастирі Дальхайм в німецькій федеральній землі Рейнланд-Пфальц знайшли дорогоцінний лазуритовий пил на зубному камені.

Як повідомляв портал "Знай.uа", національний археологічний музей Іспанії оприлюднив сенсаційні результати сканування давньоєгипетської мумії, відправленої на експертизу ще в 2016 році.

Також "Знай.uа" писав, археологам вдалося виявити загадкове поховання давньоримських часів під час розкопок в англійському графстві Саффолк. Як відзначають вчені, у більшості похованих там людей голови чомусь відділені від тулуба.